marți, 6 aprilie 2010

Finalul...ca un nou inceput...

Dupa finalizarea cursurilor liceale si promovarea examenului de bacalaureat sper "Sa va nasteti din nou, in bine!"
Indiferent de modul in care veti privi in urma: cu bucurie sau cu tristete, cu amaraciune sau cu multumire, doresc sa va adunati energiile, toata zestrea acumulata, familiala, materiala, financiara, de vointa, de inteligenta, spirituala, de intelepciune, sa le puneti in ordine si sa va nasteti din nou in bine. Eu zic, ca acest lucru va fi spre binele vostru si ganditi-va la ce puteti lua bun din jurul vostru sau la ce puteti construi bun in jurul vostru de acum inainte.
Nu insistati sa puneti aceleasi intrebari acelorasi persoane, de la care vin aceleasi raspunsuri si poate nu favorabile voua.
Orientati-va spre rezolvarea altor probleme, observati ce atitudini au altii in jur. Chiar daca nu sunteti de acord cu ele, intrebati-va daca atitudinea voastra e cea mai buna, daca va aduce in avantaj pe voi. Nu fiti purtatatorii de informatie ai altor persoane doar pentru un profit ieftin, care anuleaza calitatea de om. Pustiul nu apare doar departe de ocean sau la Tropice, ci si in jurul omului lipsit de credinta de valoare, care conditioneaza subiectiv totul, vinde si cumpara totul.
Toti ne nastem, traim mai mult sau mai putin si cautam sa ne salvam din orice situatie, prin forte proprii, cu spijinul familiei, al prietenilor, colegilor, al strainilor din jur, al scolii, unii fara sa-i striveasca pe cei din jur, altii dimpotriva, strivindu-i cat mai mult. Oricare ar fi varianta, ea iese la iveala si atunci intr-un caz iubirea vine de la sine, in celalalt se departeaza.
Nu-i sufocati pe cei din jur, dragi voua, cu iubirea voastra.
Actele de posesie sunt valabile doar pentru bunuri mobile si imobile, nu si pentru trupuri si suflete. Dati libertate iubirii, dar nu prin jignire, nepasare, lovire, uitare.
De peste 2000 de ani ne putem salva si sa nu uitati asta nici in bucurie, nici in suferinta.
Sper sa va nasteti din nou in bine si poate o sa mai aud si eu din cand in cand de ecoul iubirilor voastre!
Adunati-va exemplar, toate fortele, sa reusiti la BAC si la alte examene. Sanatate, vegheati asupra ei si va doresc sa va intalniti sufletul pereche. Daca nu v-am inundat cu iubirea mea poate v-ati racorit cand si cand in ea!
Sa ne vedem cu bine!
Semnat: prof.diriginte, Soare Veronica
vineri 16 iunie 2006


Cata sensibilitate si emotie!
Ce poate fi mai duios decat vorbele calde ale unui dascal, ca un poem frumos dedicat elevilor sai dupa 4 ani petrecuti impreuna? Eu am simtit aceasta bucurie a muncii implinite alaturi de un dascal de exceptie, de o sensibilitate aparte, plin de caldura sufleteasca si soare in privire, adica doamna diriginta din anii de liceu. Datorita acestei doamne profesoare, mi-am dat seama ca sunt un om important si pe aceasta cale ii multumesc, transmitandu-i toata recunostinta mea, felicitarile mele pentru gandurile dedicate si tot binele din lume. Sa va rasplateasca Dumnezeu cu multa sanatate, liniste sufleteasca, ganduri frumoase si numai bucurii.
Sunt MANDRA pentru ca ati fost dascalul meu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu