vineri, 26 februarie 2010

Calatoriile mele



CALATORIILE- reprezinta pentru mine un stil de viata care ma ajuta sa ma dezvolt, sa gandesc liber, sa imi petrec timpul asa cum vreau, sa ma relaxez si sa ma incarc cu energie pozitiva.
Departe de activitatea cotidiana, calatoriile ma ajuta sa vad lucrurile mai clar, gasind stabilitatea de care am nevoie in natura, lumina, aer curat, soare, oameni...
Calatorind ajungi sa te cunosti mai bine nu?, incat ajungi la tine, gasindu-te pe tine, asa cum spunea si Eliade: "cea mai pretioasa calatorie este aceea catre sufletul nostru , catre noi insine".
VIATA mi-a oferit posibilitatea sa calatoresc si deci nu pot sa nu fotografiez aceste mici povesti ale calatoriilor mele.
Cand calatorim invatam sa apreciem diferentele culturale si necunoscutul, vazandu-le ca pe o portita care duce spre cunoasterea de sine si de ceilalti. Destinatia nu este niciodata un loc geografic. Destinatia este doar un pretext pentru a trai o experienta puternic transformatoare care ne ajuta sa vedem lucrurile dintr-o alta perspectiva decat cea cu care suntem obisnuiti.
DRUM BUN spre calatoriile nostre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu