vineri, 26 februarie 2010

A mai trecut un an si noi scriem din nou cu drag!

In aceasta prima postare, voi asterne o poezioara, crezul meu cand imi este greu:



Asa incepe:



Daca-mi vine sa plang, plang si imi trece

Daca pierd spun mereu: "nu-i nimic"

Una calda si-apoi una rece

Astazi cad, maine iar ma ridic.



Toate trec, nu-i nimic

Viata merge mai departe

Cad si ma ridic si mereu imi zic:

Nu-i nimic, ce daca

Tot ce-i rau o sa treaca

Striga cu mine o data

Nu-i nimic

Cad si mereu ma ridic



Daca astazi simt ca toate ma dor

Maine stiu ca-mi va fi mai usor.



Asa se termina: :)



Toate trec, nu-i nimic

Viata merge mai departe

Cad si ma ridic si mereu imi zic:

Nu-i nimic, ce daca

Tot ce-i rau o sa treaca

Striga cu mine o data

Nu-i nimic

Cad si mereu ma ridic.



26.02.2010, 10:44h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu